Слушать радио киев еврейский

Наше противодействие агрессивной рекламе Банка пуповинной крови “Гемафонд”

НОВИНИ

Агресивної реклами компанії «Гемафонд» в обмінних картах вагітних більше не буде


Громадські організації «Українська незалежна рада єврейських жінок» (УНРЄЖ) та «Група підтримки екологічного усвідомлюваного батьківства «Фенікс» дійсно змогли дієво відреагувати на скарги вагітних жінок щодо агресивної реклами Гемафонду, яка міститься в їх обмінних картах.Головне, ми зуміли запобігти психічному тиску на тисячі майбутніх мам.

На спільному засіданні членів наших громадських організацій 24 квітня 2010 року були розглянуті різні типи обмінних карт, що були надані разом зі скаргами вагітних. Учасники зборів прийшли до висновку, що реклама Сімейного банку пуповинної крові Гемафонд (ТОВ «Гемафонд») в обмінних картах вагітних дійсно є недоброякісною та агресивною, порушує етичні норми , спричиняє психічний тиск на вагітних заради досягнення комерційних цілей компанії.

Загальним рішенням зборів члени засідання уповноважили Президента УНРЄЖ Елеонору Наумівну Гройсман направити колективну скаргу в державні структури та здійснювати контроль за реагуванням на неї. Елеонора Гройсман направила Відкритий лист про факти недоброякісної реклами ТОВ «Гемафонд» Президенту України Януковичу Віктору Федоровичу, Прем’єр-міністру України Азарову Миколі Яновичу, Голові Верховної Ради України Литвину Володимиру Михайловичу, Голові Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі Костицькому Василю Васильовичу, в Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) Юкіе Мокуо, Голові Комітету Верховної Ради з питань охорони здоров’я Бахтеєвій Тетяні Дмитрівні, Голові Комітету Верховної Ради з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією Калєтніку Ігорю Григоровичу, Міністру охорони здоров’я Митнику Зіновію Миколайовичу.

Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі провела експертне засідання за наданою скаргою. Експерти НЕК поділили стурбованість громадськості з приводу негативного впливу агресивних рекламних повідомлень в обмінній карті на стан здоров’я громадян України. Та виразили свої побажання позитивних зрушень у цій сфері. Вони надали рекомендації Міністерству охорони здоров’я України, враховуючи, що обмінні карти вагітних жінок затверджуються МОЗ, а розміщення реклами на їх сторінках знаходиться у компетенції цього центрального органу виконавчої влади.

Таким чином, реклама ТОВ «Гемафонд» була визнана агресивною вагітними жінками, членами громадських організацій та підтверджена експертами головного експертного органу України Національною експертною комісією з питань захисту суспільної моралі.

Як повідомив Президента УНРЄЖ Е.Н. Гройсман Заступник Міністра охорони здоров’я Р.В. Мостовенко в листі № 04.02.24-Д-1/19/1504,
«враховуючи пункт перший статті 8 та пункт перший статті 21 Закону України «Про рекламу» МОЗ України попередило ТОВ «ТЕДДІ ГРУПП» та Громадську організацію соціальних ініціатив «Просвіта» про неприпустимість розміщення реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації без погодження з МОЗ”.

А також повідомив про те, що “ТОВ «ТЕДДІ ГРУПП» розірвало угоду з компанією «ГЕМАФОНД» стосовно розміщення реклами Сімейного банку пуповинної крові в обмінних картках вагітних і копію цього документу надано в Міністерство охорони здоров’я».

http://gurt.org.ua/news/recent/7264/

http://www.civicua.org/news/view.html?q=1439403

_____________________________________________

Протидія агресивній рекламі банку пуповинної крові “Гемафонд”

24 квітня 2010 р. відбулося спільне засідання представників громадських організацій Української незалежної ради єврейських жінок та Групи підтримки екологічного усвідомлюваного батьківства «Фенікс».

http://www.groisman.com.ua/novosti/spilne-zasidannya-chleniv-gromadskix-organizacij-pro-fakti-nedobroyakisnoї-ta-agresivnoї-reklami-v-medichnij-galuzi

На засіданні було розглянуто скарги вагітних жінок, надіслані до наших організацій, про наявність агресивної реклами в обмінних картах вагітних. Дані карти на протязі останніх чотирьох років у період з 2006 по 2010 рік видаються в жіночих консультаціях по місцю проживання кожній без винятку  вагітній жінці. Агресивне рекламування дорогостоючої «панацеї» в обмінних картах викликало обурення присутніх. Нас дуже стурбували дії Гемафонду, направлені на залякування вагітних заради досягнення комерційних цілей компанії. На засіданні було прийняте рішення направити запити на адресу Міністра охорони здоров’я з проханням дати оцінку даним фактам. З’ясувати причину лобіювання інтересів певних комерційних структур на державному рівні. Вирішено направити колективну скаргу членів Української незалежної ради єврейських жінок та членів інших громадських організацій, обурених впливом на них недоброякісної агресивної нав’язливої реклами послуг компанії Гемафонд в обмінній карті вагітних та в районних жіночих консультаціях, в Національну експертну комісію України з питань захисту суспільної моралі. Направити скарги в Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), в Комітет Верховної Ради з боротьби з організованою злочинністю і корупцією та в Комітету Верховної Ради з питань охорони здоров’я. Два відомі громадські портали “Гурт” та “Громадський простір” проінформували суспільство про наше засідання:

http://gurt.org.ua/news/recent/6256/

http://www.civicua.org/news/view.html?q=1387344

Загальним рішенням членів засідання Президента Української незалежної ради єврейських жінок та Групи підтримки екологічного усвідомлюваного батьківства «Фенікс» уповноважили направити  вищеозначені запити і скарги та здійснювати контроль за реагуванням на них.

25 квітня Елеонора Гройсман направила Відкритий лист про факти недоброякісної реклами в медицині Президенту України Януковичу Віктору Федоровичу, Премєр-міністру України Азарову Миколі Яновичу, Голові Верховної Ради України Литвину Володимиру Михайловичу, Голові Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі Костицькому Василю Васильовичу, в Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) Юкіе Мокуо, Голові Комітету Верховної Ради з питань охорони здоров’я Бахтеєвій Тетяні Дмитрівні, Голові Комітету Верховної Ради з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією Калєтніку Ігорю Григоровичу, Міністру охорони здоров’я Митнику Зіновію Миколайовичу

http://www.groisman.com.ua/novosti/vidkritij-list-eleonori-grojsman-pro-fakti-nedobroyakisnoї-reklami-v-medicini.

Цей відкритий лист було надіслано адресатам, а також розміщено у газеті “Киев еврейский”

http://www.groisman.com.ua/gazeta-kiev-evrejskij/vypusk-3

Нашу занепокоїність розділили й поза межами України:

http://joodse.newsru.nl/news.php?readmore=66

28 червня Елеонора Гройсман також письмово звернулася до Народного Депутата Вадима Колесніченка, консультанта УНРЄЖ на громадських засадах,

http://www.groisman.com.ua/unrezh/konsultativna-grupa

з проханням взяти під депутатський контроль своєчасний розгляд та дієве реагування на подані скарги в вище означені адреси

http://www.groisman.com.ua/novosti/zvernennya-do-narodnogo-deputata-ukraїni-v-v-kolesnichenka-z-privodu-nedobroyakisnoї-agresivnoї-reklami-v-dokumenti-vagitnoї-obminnij-karti

Розгляд скарг про агресивну рекламу Гемафонду в наших громадських організаціях, точка зору з цього питання Елеонори Гройсман

http://www.groisman.com.ua/novosti/bank-pupovinnoj-krovi-zlo-ili-blago-na-kogo-zlo-a-dlya-kogo-blago

дуже не сподобався зацікавленим особам. Ми почали отримувати погрози в свою адресу. Після чого були змушені звернутися до правоохоронних органів.

http://www.groisman.com.ua/novosti/ugrozy-v-adres-eleonory-grojsman-vsvyazi-s-professionalnoj-deyatelnostyu

Національна експертна комісії з питань захисту суспільної моралі провела експертне засідання за нашою скаргою, на ньому були розглянуті  обмінні карти різних типів з рекламою Гемафонду.

Експерти поділили нашу стурбованість з приводу негативного впливу агресивних рекламних повідомлень на стан здоров’я громадян України.

В листі № 902/5-07 від 27.05.2010р. Заступника Голови Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі Деревянчука Г.Ю. Президенту Української незалежної ради єврейських жінок Гройсман Е.Н. зокрема говориться: «Національна комісія поділяє Вашу стурбованість з приводу негативного впливу рекламних повідомлень на стан здоров’я громадян України та бажання позитивних зрушень у цій сфері.

Враховуючи, що обмінні карти вагітних жінок затверджені Міністерством охорони здоров’я України, розміщення реклами на їх сторінках знаходиться у компетенції цього центрального органу виконавчої влади. У пропагуванні здорового способу життя важлива роль належить організованій громадськості, тому щиро вдячні Вам за активну громадську позицію, небайдуже ставлення до процесів, які відбуваються в українському суспільстві та сподіваємося на плідну співпрацю».

__________________

На нашу адресу також надійшов лист від Заступника Голови Комітету Верховної Ради України з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією О.Буджерака, направлений нам та Заступнику Генерального прокурора України Корняковій Т.В. № 04-12/12-1479 від 16.06.2010р.
«Шановна Тетяна Всеволодівна!Відповідно до вимог статей 4,13 та 13 Закону України «Про комітети Верховної Ради України», статей 23-25 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю» направляю Вам для розгляду та вирішення по суті звернення президента громадської організації «Українська незалежна рада єврейських жінок» Гройсман Е. щодо лобіювання певними особами комерційних інтересів компанії «Гемофонд» в обмінній картці вагітної жінки, морального і психологічного тиску на вагітних жінок, примушування їх здавати кров в сімейний банк крові, необхідності вжиття заходів для усунення порушень вимог закону, притягнення винних осіб до передбаченої законом відповідальності тощо. Про результати розгляду прошу повідомити Гройсман Е. та ґрунтовно поінформувати Комітет».

15 червня Верховна Рада виявила намір ввести ліцензування діяльності банків тканин і клітин людини.

Законопроектом (реєстр. №5196) пропонується доповнити перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, діяльністю, пов?язаною з заготівлею, переробкою, консервацією, зберіганням та видачею тканин і клітин людини для застосування у медичній практиці (діяльність банків тканин та клітин людини). Автори законопроекту – Юрій Гайдаєв (фракція Комуністичної партії), Віктор Корж (фракція Партії регіонів) і Володимир Карпук (фракції Блоку “Наша Україна-Народна Самооборона”). За прийняття в першому читанні законопроекту №5196 проголосувало 343 депутати при необхідних 226. Прикінцевими положеннями законопроекту передбачається, що юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, а також фізичні особи – підприємці, які провадять діяльність із надання послуг щодо заготівлі, переробки, консервації, зберігання та видачі тканин і клітин людини, повинні отримати ліцензії протягом року з моменту затвердження ліцензійних умов провадження відповідного виду господарської діяльності.

http://news.ligazakon.ua/news/2010/6/15/25917.htm

В журналі «Фокус» №25 (188) від 25 червня 2010 року вийшла стаття « Золотая жила. Правда и мифы о пуповинной крови. Украинская семья судится с банком «Гемафонд», обвиняя его в заражении крови. Фокус выяснил, есть ли будущее у этого направления медицины в Украине».

http://focus.ua/society/129040

Немає сумніву, що саме наше звернення до владних структур  привернуло увагу фахівців та громадськості до даного питання. Ось так починається ця публікація: «Манипулирование психикой» – так назвали агрессивную рекламу банков пуповинной крови украинские роженицы, недавно написавшие жалобу в адрес президента и правительства. Они утверждают, что коммерческие банки крови запугивают рекламой женщин, вынуждая их оплачивать дорогую и не всегда необходимую услугу. Как обещает эта реклама, стволовые клетки, содержащиеся в пуповинной крови, – запас здоровья для ребенка и его ближайших родственников, правда, только если эту кровь должным образом сохранить…»

Портал громадських новин “Громадський простір” розмістив інформацію про те, як загострилась увага суспільства до даної проблеми:

http://www.civicua.org/news/view.html?q=1419689

Канал 1+1 запросив Елеонору Наумівну дати інтерв’ю про агресивну рекламу в обмінних картах вагітних. Інтерв’ю для новин каналу 1+1 Елеонора Гройсман дала 29 червня.
Але, на жаль, цей сюжет досі не вийшов в телеефірі.

На громадських зборах було прийнято рішення письмово звернутися до Народного депутата Вадима Колесніченка з проханням взяти під депутатський контроль своєчасний розгляд та дієве реагування на подані скарги. В даний час В.Колесніченко надіслав Депутатські запити за всіма адресами, на які були направлені скарги громадськості.
_________________

ГО «Українська незалежна рада єврейських жінок» та ГО «Група підтримки екологічного усвідомлюваного батьківства «Фенікс» звернулися до видавців обмінних карт з відкритим листом про неприпустимість психічного тиску на вагітних.

http://www.civicua.org/news/view.html?q=1434871

Відкритий лист Маркетінг-групі OS-Direct та ТОВ «ТЕДДІ ГРУПП» від Громадської організації «Українська незалежна рада єврейських жінок» та Громадської організації «Група підтримки екологічного усвідомлюваного батьківства «Фенікс» з приводу агресивної реклами ТОВ «Гемафонд» в обмінних картах вагітних жінок України від 22 липня 2010 р.

“Шановні видавці обмінних карт ми звертаємо Вашу увагу на неприпустимість розміщення реклами, яка чинить тиск на психіку, в обмінних картах, які Ви видаєте для вагітних жінок України.

Просимо Вас припинити випуск та подальше розповсюдження карт з рекламою, яка засуджена жінками, їх близькими, а також головним компетентним експертним органом України Національною експертною комісією з питань захисту суспільної моралі. Просимо Вас також, за можливістю, вилучити ще не використані обмінні карти старого зразку та запобігти їх подальшому використанню для вагітних.

А також просимо попередньо узгодити з громадськістю та експертами рекламно-інформаційний зміст та форму подачі реклами в нових обмінних картах вагітних, щоб запобігти інформаційному насильству, тиску на психіку вагітних, порушенню етичних норм, правил маркетингу молочних сумішей тощо”.

Повний текст листа:

http://www.groisman.com.ua/novosti/vidkritij-list-marketing-grupi-os-direct-ta-tov-teddi-grupp-vid-gromadskoї-organizaciї-ukraїnska-nezalezhna-rada-yevrejskix-zhinok-ta-gromadskoї-organizaciї-grupa-pidtrimki-e

В подальшому ми будемо інформувати Вас про відповіді на наше звернення та про шляхи вирішення проблеми агресивної реклами пуповиної крові.

З повагою,
Елеонора Гройсман
за дорученням Української незалежної ради єврейських жінок
та Групи підтримки екологічного усвідомлюваного батьківства «Фенікс»